למה גם לכם כדאי להזמין מגשי כריכים לאירוע?

יותר ויותר אנשים בוחרים להזמין סנדוויצים לאירועים שלהם. מה הסוג הנחשב בתור כריכים איכותיים, ואיך זה שבשנים האחרונות נעשה מאוד אופנתי להציע מגשי כריכים לאורחים באירועים שונים? בשביל להבין את הפופולאריות של הגשת סנדוויצים לאירועים, צריך פשוט להסתכל על המטבח הביתי.
אנשים אוהבים בחיי היום יום שלהם אוכל טעים, מתוחכם ולא מתחכם. כריכים וסנדוויצים עונים בדיוק על הגדרה זו – הם יכולים להגיע עם מרכיבים רבים בתוכם, במגוון רחב של סגנונות, אבל בסופו של דבר – אין בהם קונספט מורכב מדי. בשביל להבין עוד כמה יתרונות של מגשי סנדוויצים, מומלץ להכיר את הסוגים השונים.

בשרי, חלבי או פרווה

הגשה של כריכים לאירועים מתחלקת למעשה לשלוש קטגוריות מרכזיות – כריכים חלביים, בשריים וכריכי פרווה. הזמנת כריכים בשריים יכולה להתאים לאירועים בסדר גודל קטן יחסית, בהם רוצים שהכריכים יהוו את המנה העיקרית. כל עוד אין לכם צמחונים בקהל, אין ספק שמדובר באופציה טובה מאוד. כך תוכלו להציע לאורחים שלכם מגשי סנדוויצים עם כתף בקר, פסטרמה איכותית או נקניק סלמי. כמובן שלא חייבים לבחור סנדוויצים עם נקניק, ויש אפשרות להרכבה של מגשי כריכים עם חזה עוף או שניצל.

כמובן, שאפשר לבצע גם הזמנת כריכים חלביים. למעשה, נראה שאנשים רבים שמזמינים סנדוויצים לאירועים, בוחרים אותם חלביים. מה שנוח מאד בהגשה של כריך חלבי, הוא בכך שהוא מהווה פתיח נהדר לכל ארוחה. מגשי סנדוויצים חלביים יכולים להגיע עם מגוון טעים מאוד של גבינות – גבינה צפתית, גבינה בולגרית, גבינה צהובה, גבינת מוצרלה, ועוד ועוד. כמובן שהכריכים החלביים מוגשים יחד עם ירקות טעימים מאוד, ולעתים עם תוספות מיוחדות כמו חצילים או ממרחים שונים.

כמובן שיש גם את כריכי הפרווה. מגשי כריכים פרווה מצוינים כי הם מתאימים פשוט לכולם, ועדיין מציעים מגוון עשיר מאוד של תוספות טעימות – כריכי טונה, כריכי סביח, כריכי חביתה, כריכי אבוקדו, ועוד ועוד כריכים טעימים במיוחד.

אגב, ראוי גם לזכור שכאשר מזמינים סנדוויצים לאירועים, כדאי לברר את האיכות של הלחם עצמו המהווה בסיס לכריך, והאם יש אפשרות של הזמנת כריכים שיורכבו מג'באטות או בייגלים.

כריכים פרווה

טונה-סלט טונה,עגבניות,עלי בייבי.
סביח-טחינה,ביצה קשה,קוביות תפו"א,חציל קלוי,מלפפון חמוץ.
סלט ביצים-עלי בייבי,פלפל,מלפפון חמוץ.
פריקסה – סלט טונה אדומה,ביצה קשה,קוביות תפו"א,מלפפון חמוץ.

כריכי בריאות

גבינה צפתית-ג.שמנת,ג.צפתית,פלפל קלוי,מלפפון חמוץ.
גבינה בולגרית-ג.שמנת,עגבניות מיובשות,קוביות בולגרית,אנטיפסטי.

כריכים חלביים

גבינת עיזים-גבינת שמנת,ממרח טבעות עיזים,עגבנייה,נבטים.
גבינה צהובה-חמאה,ג.צהובה,גמבה,מלפפון ירוק,נבטים.
אומלט ירק-ג.שמנת,חביתת ירק,עגבנייה,מלפפון ירוק.

מגשי כריכים חלבי

כריכים איכותיים עם מגוון הגבינות. באפשרותכם לבחור את מרכיבי הכריכים בהתאמה אישית ובהזמנה מראש למינימום מנות.

כריכים בשריים

פסטרמה-חומוס/טחינה, פסטרמה ,מלפפון חמוץ,עלי בייבי.
סלמי -חומוס/טחינה, סלמי, מלפפון חמוץ,עלי בייבי.

סוגי לחמים

– לחם קסטן לבן
– לחם קסטן דגנים (לחם קל)
– ג'בטה לבנה
– ג'בטה דגנים
– בייגל מקמח מלא
– בייגל עם שומשום
– בייגל דגנים
– בייגל קינמון

מגשי כריכים תפריט בשרי

ניתן לבחור בין מרכיבי הכריך לפי התאמה אישית ולפי מינימום כמות מוזמנים בהזמנה מראש.

חוטפים ביס מכריך טרי

מתחילים כבר לדמיין מגשי כריכים מפוארים שיוגשו באירוע שלכם? זה מצוין! לצורך העניין, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת כריך טרי. חברת כריך טרי פועלת כבר למעלה מ-15 שנה, מכינה ומגישה מגשי סנדוויצים וכריכים לאירוח למגוון אירועים שונים, עם עשרות או מאות מוזמנים. הכריכים שלנו מגיעים במגוון רחב מאוד של לחמים, עם אפשרות לכריכים בשריים, חלביים או פרווה – והכל עם תעודת כשרות!

 

התקשרו לחברת כריך טרי, ובחרו מגשי אירוח ואת הכריכים האיכותיים שיוגשו באירוע שלכם.

כתובת

נמצאים בפתח תקווה

ליעוץ וקבלת פרטים

התקשר וקבלו יעוץ בחינם

050-257-4040

קבל עדכוני מבצעים

הירשם וקבל להזמנה הבאה – מתנה מיוחדת

כל הזכויות עבור אתר כריך טרי שמורות לו בלבד – 2021