בר פירות עשיר באירוע שלכם

חדש! קינוח בריא טעים וטבעוני באירוע שלכם

פתרונות אירוח בריא טעים וטבעוני - בר פירות לאירוע מוצלח

אחרי שנים של ניסיון במענה איכותי של אספקת מגשי אירוח מגוונים לכל מטרה, פתרונות אירוח לאירועים ומענה של כריכים בריאים לכל מטרה היום זה אפשרי, בר גדול ועשיר של פירות העונה, לאירועים קטנים אנו מציעים מענה של מגשי פירות העונה חתוכים ומוכנים להגשה עכשיו זה אפשרי, שילוב של בר עשיר וגדול של פירות העונה בר צבעוני ומעוצב בהתאם לסוג האירוע, אם מדובר באירוע חברה ניתן לפסל את לוגו החברה וכשמדובר בחתונה יום הולדת או בר מצווה, ניתן לפסל את בעל האירוע כדיוקן אישי שיקשט ויוסיף מעט לחווה של העמדה, פתרונות איכותיים של בר פירות לאירוע מוצלח ולכל מטרה.

לא רק לטבעונים...

בר פירות מקצועי יהיה מבוקש מאוד ולא רק על ידי הטבעוניים במקום. היום יש מודעות רבה לתחום הבריאות והשמירה על המשקל ואנשים כבר לא מחפשים רק את הבורקסים באירועים אלא גם את הנשנושים הבריאים, אלו שהם יכולים לאכול מהם בלי נקיפות מצפון. בר פירות לאירועים יהיה בדיוק מה שאנשים מחפשים, בין אם הוא יעמוד בפני עצמו ובין אם הוא יהיה ליד בר קינוח טבעוני ובריא. צבעוניות, בריאות, יופי, אסתטיקה וטעם מדהים – מה צריך יותר מזה?

מתאים לכל אירוע

בר פירות מתאים לכל אירוע, בין אם זה אירוע עם משתתפים רבים ובין אם זהו אירוע עם עשרות מוזמנים ולא יותר מזה. הוא הולך עם כל תפריט – חלבי או בשרי והוא יכול להיות תחליף מצוין לקינוח מה שיחסוך לכם לא מעט. בר פירות עשיר מתאים לחתונות, לבר או בת מצווה, לימי הולדת, לכנסים ואירועים, למסיבות רווקות ולכל אירוע אחר שתעלו בראשכם. עם בר פירות האירוע שלכם יהיה משודרג והוא ייזכר לעוד זמן רב על ידי רבים מהמוזמנים. כדאי לכם לקחת אותו בחשבון כשאתם מתכננים אירוע מכל סוג שהוא.

כתובת

נמצאים בפתח תקווה

ליעוץ וקבלת פרטים

התקשר וקבלו יעוץ בחינם

050-257-4040

קבל עדכוני מבצעים

הירשם וקבל להזמנה הבאה – מתנה מיוחדת

כל הזכויות עבור אתר כריך טרי שמורות לו בלבד – 2021